Bij de rabobank kan het wel
als je tenminste 15 bent ?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan jou vraag had ik het meest aan thx

Andere antwoorden (2)

Met een jongerenrekening. http://www.bankenvergelijking.nl/prive-bankrekening/jongerenrekening/
Amadea
12 jaar geleden
Volgens mij kun je al vanaf je 12e bij de meeste banken online bankieren. In de meeste gevallen worden je ouder er over geïnformeerd en in sommige gevallen moeten ze mede ondertekenen. Dat verschilt per bank.

Ga het gewoon vragen bij de bank waar je rekening loopt. Een tip is in ieder geval, en dat geldt volgens mij voor je nu al omdat je nog onder de 18 bent, vraag een rekening waarop je NIET rood kunt staan. Ook niet als je 18 wordt. Dat kan je een hoop last in de toekomst voorkomen.