mijn beste vriendin heeft Donderdag nacht geld overgeboekt naar mij het stond bij haar vrijdag afgeschreven maar ik heb nog niks binnen?

Dank je wel voor de antwoorden alvast

Toegevoegd na 26 seconden:
Hoe kan dit? weet iemand dat toevallig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Overschrijvingen van andere banken duren doorgaans 2 werkdagen. Normaal worden deze tijdens kantoorwerk verwerkt, dus het zal vrijdagochtend van haar rekening zijn gegaan en worden bijgeschreven bij jou op dinsdag ten laatste..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is de zg bankdag. De bank houdt het 1 dag achter en krijgt daar renteinkomsten door.