weet iemand een aziatische site voor elektronica die je in grote aantallen goedkoop kan inkopen?

weet iemand een aziatische site voor elektronica die je in grote aantallen goedkoop kan inkopen? het liefst dat er mensen eerder wat hebben gekocht en positieve ervaringen mee hebt maar niet noodzakelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor electronica, computers, telefoons, koffiezetapparaten?

Antwoorden (3)

Wel een chinese website waar ik wel eerder wat van heb gekocht wat goed was. E-fox de prijzen vallen mee maar let er op koop niet gelijk merkproducten zoals een iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op Alibaba.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DealExtreme.com - heel veel elektronica, per stuk of in grotere hoeveelheden (korting!) te bestellen.
Kwaliteit varieert, maar alles heel goedkoop.
Reeds veel besteld, geen verzendkosten, levertijd 1-3 weken.