Wordt je oude oranje ING pas geblokkeerd als je een "Mijn Betaalpas" (met eign ontwerp) aanmaakt?

Als je voor het eerst een "Mijn betaalpas" (met je eigen ontwerp) bij de ING gaat aanvragen, word dan je oude oranje ING pas geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Antwoord vraag 3 bij veelgestelde vragen:
U kunt zo vaak u wilt een Mijn Betaalpas aanvragen. Per aanvraag betaalt u € 9,75. Na uw aanvraag ontvangt u uw Mijn Betaalpas binnen 5 werkdagen thuis. Wanneer u de nieuwe pas in huis heeft, wordt uw oude pas beëindigd.

Toevoeging fisbel: zodra u dus voor de eerste keer Mijn Betaalpas gebruikt, vervalt de oude. Die kunt u dus na eerste gebruik van de nieuw toegestuurde pas vernietigen.
fisbel