vraag ivm de bollivaarse fuertewie kan me helpen ik zoek de weg om rechtstreeks aan hoogste koers bolli s aan te kopen wie weet hoe en waar

ja je kan ze overal in venezuela op straat kopen maar zie me nog niet elke keer met enkele duizende euro s gaan wisseleken ook is de straatwaarde veel minder dan de waarde die op de beurs is zoals nu is die momenteel 9.75 maar waar ik wissel heb ik veel minder straat waarde is momenteel 8.75a8.90 dus wie kan me helpen om betere koers te hebben of iemand die bolli s heeft en ervan afwilt laat weten ook mensen die willen investeren hier heb je op bank 12.5% intrest he

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je vindt het vast niet erg als ik die 12,5% rente laat schieten voor wat meer zekerheid m.b.t. de wisselkoersen. Ik denk niet dat iemand hier zoveel verstand heeft van Bollivaarse Fuertes om je te helpen aan een adresje voor hele goedkope Bollie's. Wie weet kan iemand op Isla Margharita je daarmee beter helpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

poeh het zou heel erg helpen als je hier en daar wat hoofd letters en wat inter punctie zou gebruiken daar zou je tekst aan zienlijk lees baarder van worden want op deze manier kost het veel moeite om te decoderen wat je bedoelt maar goed je wilt een antwoord ik ken bolivia niet maar is het niet zo dat je ook daar heel gewoon kunt pinnen uit de muur dan haal je gewoon elke paar dagen op wat je de komende dagen denkt nodig te hebben zo heb je nooit te veel geld op zak dus als je al wordt beroofd is de schade nog beperkt dat lijkt me veiliger dan met dikke pakketten bank biljetten over straat te lopen

Toegevoegd na 26 minuten:
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ......grinnik.....
AWM
14 jaar geleden
Lol. (leedvermaak is...) +1