Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Britse ponden kopen

Ik ga binnenkort met school naar Engeland en ik moet daar dus ponden hebben, alleen zullen we daar geen tijd hebben om te pinnen, dus moet ik hier in Nederland ponden kopen, waar is het dan het makkelijkst/goedkoopst? Bij de bank of bij de GWK (of enige andere suggesties). Het gaat om een bedrag van 100 euro naar Britse ponden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beetje raar dat je geen tijd hebt om te pinnen. Zoveel tijd hoeft pinnen niet te kosten. Je kunt al pinnen bij de terminal in Harwich, of op het vliegveld.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de school daar zo moeilijk over doet, maar goed.

Ik denk dat je het beste gewoon even bij je bank naar binnen kunt gaan, als je ze nu besteld, dan heb je ze eind van de week wel binnen. Qua kosten zal het echt niet veel uitmaken of je ze bij een GWK haalt of bij je eigen bank.

Heel veel plezier trouwens in Engeland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij je eigen bank kan het (redelijk) goedkoop, al vind ik persoonlijk het geld wat ze er voor vragen altijd te veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt meer ponden voor je euro als je in Engeland wisselt. je krijgt dan een hogere koers, vooral nu de euro erg hoog staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding