Is het mogelijk om een 3V voucher te koppelen aan een paypal account?

Ik heb ergens gelezen dat je een 3V visa voucher kunt kopen en koppelen aan je paypal account. Is dat echt zo? Ik heb een paypal account waar ik geen bankrekening aangekoppelt hebt, kan ik alsnog de 3V visa voucher koppelen aan mijn paypal account en uitgeven via paypal?

Toegevoegd na 2 uur:
En ik heb ergens gelezen dat de voucher voor 4 maanden geldig is. Als ik het bedrag van de voucher op mijn paypal rekening heb staan, is het bedrag dan nog voor altijd geldig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met de informatie die je hebt gekregen bij je voucher: je tijdelijke Visa nummer, de vervaldatum en de CVV2-code kan je denk ik net als een normale creditcard deze koppelen aan jouw paypal account. Misschien zou je dit eens kunnen proberen?

Je tijdelijke Visa nummer krijg je via de website, de vervaldatum en de CVV2-code apart via e-mail toegestuurd.