vallen gemaakte zorgkosten van dit jaar onder de verzekering van volgend jaar als ik de rekening nog niet heb gekregen?

Heb dus dit jaar zorgkosten gemaakt maar nog geen rekening ontvangen. Heb een eigen risico van ~885 waarvan ik al een deel heb betaald aan andere rekeningen nu is er nog zon 500/600 over mijn vraag is dan als ik volgend jaar de rekening krijg en mijn eigen risico is dan weer 885 zelfde als dit jaar. Rekenen ze het dan over dit jaar of volgend jaar? Tenslotte heb ik een deel van mijn eigen risico al afbetaald en de kosten zijn van dit jaar.

6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

De zorgkosten die je in 2017 hebt gemaakt, vallen onder het eigen risico van 2017.