Volgens de site in de bron zijn er maar 2 met een 020 als algemeen telefoonnummer: Generali en AZVZ maar of je daar een zorgverzekering kan afsluiten is mij onduidelijk (ik kom er in ieder geval niet via hun website).

Er zijn natuurlijk wel regiokantoren in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tonijn
11 jaar geleden
Goed idee om een lijst met alle zorgverzekeraars te zoeken. Op de website van Generali zie ik echter geen zorgverzekering staan, wellicht zijn ze daarmee gestopt. En ze zitten in de Diemen.
AZVZ is niet meer zelfstandig sinds 2011.
tonijn
11 jaar geleden
Op http://www.zorgkaartnederland.nl/zorgverzekeraar zie ik een nog recenter overzicht. Het antwoord op de vraag is dus Nee, Amsterdam heeft geen hoofdkantoren van zorgverzekeraars meer.