Zijn er ook inboedelverzekeringen die geen cyberhulpdekking hebben?

Ik zit zelf in de ICT en die gok wil ik wel wagen. Nu betaal ik ook voor mensen die bijv. op afstand bestuurbare lichten en wasmachines hebben. Ik heb gewoon een simpele wasmachine uit de jaren '90 en daar heb ik geen cyberhulp voor nodig vanuit een inboedelverzekering.

5 maanden geleden
1.5K
TurfGraver
5 maanden geleden
Ja die zijn er.
Op zoek dus.
https://www.consumentenbond.nl/inboedelverzekering/verzeker-je-tegen-cybercriminaliteit
Maar wellicht heb jij weer iets wat een ander niet heeft maar die weer wel voor betaald, dat heb je met verzekeringen.
Inekez1
5 maanden geleden
Ik zou vooral bedenken wat je voor jezelf wel belangrijk vindt om te verzekeren en daar dan de goedkooptste / beste verzekering bij te zoeken. Als daar dan toevallig ook een dekking in zit die je niet nodig hebt, ben je wellicht toch goedkoper uit dan wanneer je specifiek zoekt op een verzekering zonder die dekking. Of mogelijk heb je dan zo'n basale verzekering dat je ook andere dekking kwijtraakt.
ronron1212
5 maanden geleden
Daar heb je juist verzekeringen voor betalen met zijn alle voor degene die een probleem krijgt.
Thecis
5 maanden geleden
Het idee van een verzekering is dat je je als collectief verzekerd. De macht van het getal zeg maar.
Als men zich alleen maar verzekerd voor alleen datgene wat je nodig hebt, zullen de premies gigantisch stijgen en kan je je net zo goed niet verzekeren.
tinus1969
5 maanden geleden
Eens met Inekez1. Dat is veel effectiever.
MrCor
5 maanden geleden
Bedenk wel even dat een verzekering in principe alleen geld uitkeert. Ben je je foto's echt kwijt dan krijg je die niet terug, alleen evt geld. Gewoon een backup maken (liefst meer dan 1 en niet voortdurend online). Een backup buiten de deur hebben is ook het beste: kom je 's avonds weer thuis en je huis is afgebrand, dan heb je je backup (USB-stick bv) nog.
ronron1212
5 maanden geleden
@MrCor daar wordt ook nergens na gevraagd of om gevraagd dus wat is n de bedoeling van je reactie?

Geef als eerste antwoord