In het jaarverslag over 2016 van Vebego staat dat zij een 100% belang in Hago zorg hebben.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Maar de werkelijke eigenaar is de familie Goedmakers, met Ronald Goedmakers als CEO.
tinus1969
6 jaar geleden
@paulus811; bron?
paulus811
6 jaar geleden
Mijn vrouw werkt voor Vebego en kent de familie Goedmakers goed.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De familie Goedmakers is inderdaad eigenaar van Vebego, dus je zou hun inderdaad in het dagelijks taalgebruik indirect ook als volledige eigenaars van Hago zorg kunnen bestempelen.