Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor autoverzekering moet ik nemen en waarom?

Ik ga een andere auto kopen en moet dus een verzekering afsluiten.
Ik heb nu WA-casco, omdat mijn vader dat indertijd het beste vond, maar ik weet niet meer waarom hij dat vond
.
Wie kan mij adviseren, en waarom moet ik juist dat kiezen?

PS. Ik rij al 20 jaar schadevrij, weet niet of dat uitmaakt?

Toegevoegd na 19 uur:
Behalve de premie: Waar moet ik nog meer op letten? Hoe belangrijk is de dekking? Heeft iemand daar ervaring mee?

Toegevoegd na 19 uur:
bijvoorbeeld als iemand letsel oploopt door, of in mijn auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord