wat zijn de kosten voor 70m2 witten en 8m2 waterschaden te herstellen?

Heb een lek gehad in de vloer van mijn badkamer, nu heeft de woningbouw heel de badkamer eruit gesloopt en er een nieuwe ingezet.
De waterschade die hierdoor is ontstaan wordt echter niet vergoed door de woningbouw, ik heb een indicatie nodig voor de verzekering wat de kosten zijn.
Het gaat om 70m2 te witten waarvan 8m2 meter met uitgedroogde waterplekken zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat gewoon een offerte maken door een bedrijf, als dat bedrag redelijk is en de verzekering hiermee akkoord gaat, kun je het laten herstellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.schilder-weetjes.nl/wat-kost-een-schilder/
Antoni
8 jaar geleden
Je kan ook verschillende offertes opvragen bij een aantal verschillende bedrijven. Een vaste prijs voor dit soort werkzaamheden is volgens mij niet te geven. Ieder bedrijf zal zijn eigen prijs vragen.

Het beste antwoord

Recent een vergelijkbare waterschade bij een klant gehad. Totale kosten van impregneren vlekken en opnieuw sauzen plafond en 3 wanden bedroegen € 750,- inclusief BTW en arbeidsloon. Totale oppervlakte zal min of meer vergelijkbaar zijn.

Grote oppervlakken sauzen of spuiten gaat erg snel en is veel voordeliger. Vraag offertes op via werkspot of schilder-weetjes.nl