hoe kan ik mijn Eigen motor verzekeren als lesmotor?

Ik ben bezig met mijn A1 rijbewijs voor motor, ik heb al een 11kw 125cc motor die voldoet aan alle eisen.

Nu wil ik gaan lessen op mijn eigen motor omdat deze soepeler rijd dan de lesmotor waar ik op heb gereden maar om dat te mogen moet hij verzekerd zijn als "lesmotor". Mijn motor is nu onder de naam van mijn vader verzekerd bij Reaal. Ik kan alleen geen verzekering maatschappij vinden waar ik hem kan verzekeren al lesmotor?
weet iemand een verzekering waar dit wel kan? of een plaats waar ik dit kan vinden?

alvast bedankt.

ps. de nadelen die ik heb als ik les op eigen motor weet ik al.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rijschool beginnen en zorgen dat de motor aan alle voorwaardes als les motor voldoet. http://www.woudagroep.nl/motorverzekering/lesmotorverzekering.html

Het beste antwoord

Bij de Woudagroep is dit mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik krijg daarbij geen resultaten als ik die invul?
ik kan ze morgen wel even proberen te bellen toch bedankt voor de reactie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker proberen dit telefonisch te regelen. Het zou kunnen dat dat als particulier niet gaat lukken, maar anders is het misschien een optie je rijschool te vragen je motor op jouw kosten tijdelijk mee te verzekeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel! Er zijn voorwaardes voordat een lesmotor verzekerd is als er een lesser op rijdt. Dus gewoon verzekeren als les motor en klaar werkt niet. De verzekering nemer (lesschool) moet meerijden en de motor moet aan eisen voldoen (denk aan L plaatje) Je kunt je ook afvragen wat voor motor rijder je bent (wordt) als je alleen kunt rijden op die ene motor.... Elk ander motor rijdt anders en kost gewenning.
De tijden van 30 dagen kaart :) zijn voorbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je zonder instructeur achter je, ook niet mag rijden op je motor. Dan zou je je motor dus niet kunnen verplaatsen.