ik wil graag een geheime rekening openen ergens ik ben 14 en ik wil geen legitimatie hoeven gebruiken en als het kan contant kunnen opnemen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paypal misschien? Verder kan je het uit je hoofd zetten volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cotant?
zondag
13 jaar geleden
Hoe kan je nu géén legitimatie hoeven te gebruiken? Als dat zo was zou iedereen die jouw nummer te weten komt (denk aan bankmedewerkers) het geld van je rekening kunnen halen. Forget it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste ivo207.
wellicht ben jij wijzer dan je leeftijdsgenoten, maar trap NIET in de volgende valkuilen: 1.een mail vanuit het buitenland, dat ze "tijdelijk" een erfenis op jouw rekening willen zetten, en dat jij daar ruim voor beloond wordt.
2. een kennis die wat geld "gevonden" heeft en het ergens wil parkeren
3. je inlaten met drugshandelaren en ander gespuis die beloven dat je snel rijk wordt.
4. etc etc. Ik ben je moeder niet dus ik ga je niet vragen waar het geld vandaan komt, en of dat wel eerlijk en legaal is, maar als ik jou was zou ik heel goed uitkijken met zaken die ik mijn moeder niet durf te vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh uhh te laat k kweek wiet en ik ben slimmer dan je denkt:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een spaarpot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAT BEN JIJ SLIM EMT ZOVEEL ANDEREN EN HOE KRIJG IK HET GELD CONTANT !!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zet je een mes in het gleufje van de spaarpot om het eruit te hengelen en/of je haalt het stopje uit de bodem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van paypal naar ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waar heb je die kwekerij verstopt, zodat je moeder hem niet vindt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet dat mag van ze 5 plantjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt. had mijn zoon ook op zijn kamer staan. alleen met de verhuizing vond ik het niet prettig dat hij ermee over straat ging en de nieuwe buren meteen van alles zouden denken... maarre, als je ouders weten van de wiet, dan mogen ze toch ook weten dat jij een spaarrekening opent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geld waar zij niks van weten en dat wil ik zo houden

Het beste antwoord

er is geen één bank die je als minderjarige zonder toestemming van ej ouders een rekening geven en je moet je altijd legitimeren..
waarom zou je je eigen niet willen legitimeren vraag ik me dan af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Stop je geld in een oude sok onder je matras!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan (in Nederland) geen rekening openen zonder toestemming van je ouders en zonder legitimatie.

Mocht dat wel ergens kunnen, hoe betrouwbaar is het dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je voor de sok.
Dat gaat je niet lukken bij een legale bank. je moet je kunnen identificeren om een rekening te openen.

Waarom heb je dat uberhaupt nodig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nergens kun je onder de 18 (zonder toestemming van je ouders) een rekening openen. En al helemaal niet zonder legitimatie. Contant geld opnemen kunnen alleen bejaarden nog bij de ING bank ;)

Doe maar wat zondag zegt; Je geld in een ouwe sok onder je matras bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat je kunt is een vriend(in) van 18 jaar of ouder vragen een rekening te openen op zijn/haar naam, jij krijgt dan de bankpas en kan over het saldo beschikken, je kan echter geen loon of zo er op laten storten, alleen contante stortingen of overboekingen van een tegenrekening. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat je ouders hier niets van weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nu maar hopen dat die vriend(in) te vertrouwen is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je de vraagsteller dan wel 'betrouwbaar' willen noemen? Lijkt mij niet.
Mij antwoord is gewoon de enige mogelijkheid voor hem, met alle risico's.
zondag
13 jaar geleden
Vraagsteller hoeft helemaal niet onbetrouwbaar te zijn; dat is een uit de lucht gegrepen veronderstelling. Hij kan heel plausibele redenen hebben om zijn ouders of verzorgers bv er niet van op de hoogte te laten komen dat hij een rekening heeft. Denk maar eens goed na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plausibel of niet, hij is 14 en valt onder de verantwoording van zn ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een goed antwoord.
of de vraagsteller daaraan moet beginnen is een tweede
of die vriend/vriendin daaraan wil beginnen helemaal.
wel verantwoordelijk zijn voor die rekening en er geen controle op hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het een onverantwoord advies.
Je kunt overal nummerrekeningen openen, maar dat zal niet gaan zonder dat jij je paspoort of rijbewijs laat zien.
Er zijn wel mogelijkheden, via speciale bedrijven voor belasting ontduiking. Ik je een pb met een webadres.

Toegevoegd na 14 minuten:
sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belastingontduiking???
En dit laat de moderator staan??!
Als je 14 bent, kun je nog geen rekening openen, zonder toestemming van je ouders. Dit zal bij geen enkele bank lukken.
Als je gaat zeggen dat je ouder bent, heb je een eigen legitimatie nodig.
Helaas, dit gaat niet lukken.
Elke bank waar dit wel lukt is per definitie een onbetrouwbare bank