ik wil graag een geheime rekening openen ergens ik ben 14 en ik wil geen legitimatie hoeven gebruiken en als het kan contant kunnen opnemen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er is geen één bank die je als minderjarige zonder toestemming van ej ouders een rekening geven en je moet je altijd legitimeren.. waarom zou je je eigen niet willen legitimeren vraag ik me dan af

Stop je geld in een oude sok onder je matras! Toegevoegd na 1 minuut: Je kan (in Nederland) geen rekening openen zonder toestemming van je ouders en zonder legitimatie. Mocht dat wel ergens kunnen, hoe betrouwbaar is het dan?

Dat gaat je niet lukken bij een legale bank. je moet je kunnen identificeren om een rekening te openen. Waarom heb je dat uberhaupt nodig?

Nergens kun je onder de 18 (zonder toestemming van je ouders) een rekening openen. En al helemaal niet zonder legitimatie. Contant geld opnemen kunnen alleen bejaarden nog bij de ING bank ;) Doe maar wat zondag zegt; Je geld in een ouwe sok onder je matras bewaren.

Het enige wat je kunt is een vriend(in) van 18 jaar of ouder vragen een rekening te openen op zijn/haar naam, jij krijgt dan de bankpas en kan over het saldo beschikken, je kan echter geen loon of zo er op laten storten, alleen contante stortingen of overboekingen van een tegenrekening. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat je ouders hier niets van weten.

Je kunt overal nummerrekeningen openen, maar dat zal niet gaan zonder dat jij je paspoort of rijbewijs laat zien. Er zijn wel mogelijkheden, via speciale bedrijven voor belasting ontduiking. Ik je een pb met een webadres. Toegevoegd na 14 minuten: sturen

Als je 14 bent, kun je nog geen rekening openen, zonder toestemming van je ouders. Dit zal bij geen enkele bank lukken. Als je gaat zeggen dat je ouder bent, heb je een eigen legitimatie nodig. Helaas, dit gaat niet lukken. Elke bank waar dit wel lukt is per definitie een onbetrouwbare bank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100