Welke bank is op het moment voordeligst om een gezamenlijke spaarrekening te openen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
1.1K

Antwoorden (3)

Leaseplanbank of Ohra bank.

Toegevoegd na 1 uur:
Vrijwel bij elke bank is een gezamenlijke en/of rekening mogelijk. Verder van belang is of je er periodiek wilt gaan sparen of dat je er nu ineens ook een groter bedrag op wilt zetten. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik jou was zou ik verschillende banken naast elkaar zetten en dan de spaarrentes gaan vergelijken met elkaar. maar ze kunnen ook speciale rentes geven wanneer je het langer vast zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook belangrijk naar de veiligheid van de bank te kijken. De veiligste bank van de EU is de Rabobank maar ook de Nederlandse Bank van Gemeenten. (In Tegenstelling tot zijn Belgische collega, die failliet is)