aan welke voorwaarden moet een lening doen die aftrekbaar is voor de VBP?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
vol?
ronron1212
10 jaar geleden
Je bedoeld aftrekbaarheid van de rente?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja bedoel de rente
ronron1212
10 jaar geleden
Rente zijn kosten mits de lening zakelijk is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Robbier94, wat is VBP?

Het beste antwoord

Het moet een lening op zakelijke grondslagen zijn. Dit betekent dat er een zakelijke overeenkomst ten grondslag aan ligt. Maar het betekent ook dat er een zakelijke rente gevraagd moet worden, dus niet een speciaal laag of hoog tarief, maar een tarief dat je ook bij een bank of andere kredietverstrekker gehanteerd wordt. In dat geval is de rente aftrekbaar.