Hoe lang doe je gemiddeld over een 4-gangen menu?

met mijn dochters ga ik naar een theatervoorstelling.
mijn jongste denkt dat we geen tijd hebben voor 4-gangen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.3K

Het beste antwoord

Een viergangenmenu is een avondvullende bezigheid, als je tenminste niet constant op je horloge wil kijken, de obers en jezelf opjagen, en alsnog het dessert overslaan uit tijdgebrek. Je jongste heeft dus helemaal gelijk.

Als je theater en uit eten gaan met elkaar wilt combineren, is het sowieso verstandig om naar een restaurant te gaan dat een bepaald theatermenu aanbiedt. Die zitten wel vaak ik de buurt van een theater. Er kan dan bij voorbaat door al het personeel rekening gehouden worden met je deadline. Die deadline kan dan o.a. gehaald worden omdat het meestal een menu met beperkte keuze is. Drie gangen heb ik bij dat soort menu's wel gezien, vier (nog) nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Helemaal mee eens
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep, +.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja: +

Andere antwoorden (3)

Trek daarvoor toch maar 5 à 6 kwartier voor uit! Het moet wel gezellig blijven en niet van je rapraprap....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 à 6 kwartier? Zo snel ben ik nog niet eens bij het hoofdgerecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe krijg je dat voor elkaar?
ronron1212
13 jaar geleden
jij bent gezellig zeg. Snel even happen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, anderhalf uur trek ik uit voor maximaal twee gangen en hoogstens nog een haastig gedronken kopje koffie, als ik net niet genoeg haast heb om voor fast food te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging uit van kleine hapjes en een supersnelle bediening......zelf zou ik geen 4-gangenmaaltijd willen hebben voordat ik naar het theater ga, maar ja de aanvrager bracht het naar voren.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wimmie, dan heb je het niet over een 4-gangen maaltijd maar over 4 happen bij de snackbar.
Tenzij je om 16 uur aan tafel gaat gaat het niet lukken. Hiervoor is het theatermenu in het leven geroepen. Twee gangen met koffie. geef het ook altijd aan bij het restaurant zodat ze er rekening mee kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dat is al gezegd.
Mijn persoonlijke ervaring is dat het heel erg van het restaurant afhangt. Ik ken restaurants die een avondvullend 3-gangenmenu voorschotelen, maar ook restaurants die je het liefst binnen het uur weer zien vertrekken en het bord onder je neus vandaan trekken als je de laatste hap amper binnen hebt.

Mijn advies: bel het restaurant van je keuze, vertel wat je plannen zijn en vraag naar hun werkwijze. Een goed restaurant heeft je een eerlijk beeld en vertelt je of het haalbaar is of niet.