Waar kan je goed lunchen in het centrum van Utrechtt ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk om je heen en je vindt er best wel één naar smaak en binnen je budget.
https://www.iens.nl/restaurant/utrecht/lunchroom
ronron1212
7 jaar geleden
Op de neude of langs de oude gracht
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ligt eraan wat je goed vindt, ga je voor het broodje kroket, of een luxe lunch?
paulus811
7 jaar geleden
Ben al jaren niet in Utrecht geweest, maar kan me Oudaen als een leuke plek herinneren.

Antwoorden (1)

Voor een antwoord op deze vraag ga ik googelen op "lunchroom centrum Utrecht". Dan krijg je meteen al een serie goede treffers. Ik kies nu als eerste voor https://www.iens.nl/restaurant/utrecht/utrecht-centrum/lunchroom en zie daar dat de drie best beoordeelde gelegenheden (in volgorde nummer 1, 2 en 3) zijn:
- Eethuis Vers, Oudegracht 212
- HOOI, Burgemeester Reigerstraat 25
- De Burgemeester, Korte Minrebroederstraat 5
Op deze manier kan jij zelf ook verder zoeken, de recensies lezen en zo bepalen naar welke lunchroom jij het liefst wilt gaan.
Amadea