Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Koelkast Diepvries
1 - 2 dagen 3 maanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik eet die toch eigenlijk het liefst op de dag van aankoop.
de volgende dag is hij nog niet bedorven, maar hij smaakt een stuk minder.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
minimaal een dag.. de andere dag is de kwaliteit al heel wat minder..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
geen min van mij, maar ik denk dat je bedoelt: maximaal een dag?
Veel langer dan je denkt. Misschien wel 6 dagen in de koelkast, en maanden in de diepvries. Je wordt er niet ziek van, maar de smaak gaat dan sterk achteruit.
Hoe korter de tijd tussen schoonmaken en opeten, hoe fijner de smaak. De meeste mensen eten haring als delicatesse, en dan moet je een haring niet bewaren.
Opeten, en genieten dus, en wel direct! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
6 dagen?? gedverdegetver!
Belangrijk bij haring is dat deze altijd onder de 7 graden moet worden gehouden omdat anders het vet ranzig wordenen de haring naar traan gaat smaken en das niet lekker.
Bij meer vragen die gaan over het bewaren van eten geef ik het antwoord dat eten niet om te bewaren is maar om op te eten. Wil je eten bewaren dan moet je het bewerken (roken, zouten, cofijten, inleggen, drogen, invriezen, vriesdrogen, vacumeren op alcohol leggen of koelen)
Op een paar dingen na is vers altijd lekkerder dan bewaard.
Haring is al gezouten (gepekeld) dus die kun je lang goedhouden en zal niet noemenswaardig minder gaan smaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding