Wat is lekker om bij bruine bonensoep te eten?

Ik heb bruine bonensoep gemaakt voor morgen.

Wat voor brood en/of beleg is er lekker bij.
Meestal doe ik er een boerenbrood met spek of Coburgerham bij, maar heeft iemand een ander idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.4K

Het beste antwoord

smalle stukken stokbrood in smeren met verse knolook en dan roosteren.. beleggen met rauwe ham.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wij hebben altijd een pakje roggebrood bij de soep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok raar maar ik vind het lekker , bruin brood met kaas erbij en een glas melk .
en dan dopen ........................
raar maar lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stokbrood met kruidenboter en een olijventapenade

Toegevoegd na 48 minuten:
Geroosterd brood insmeren met kruiden/knoflook boter en beleggen met kipfilet en dunne schijfjes komkommer beetje peper en zout eroverheen, en wat snacktomaatjes er apart erbij! Tip--> vergeet de soep niet op te eten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is vrij gebruikelijk in delen van Nederland om pannenkoeken te eten na erwtensoep. Dat kun je natuurlijk ook na de bruine bonensoep doen. Of flensjes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na zo'n maaltijd kun je geen pap meer zeggen!
zondag
13 jaar geleden
Gelukkig maar Jera. Pap, daar moet je ook helemaal niet aan denken na zo'n maaltijd, anders word je niet goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee klopt, maar als je in de winter geschaatst hebt of een boswandeling hebt gemaakt, en je bent versteend van de kou wel heel lekker!
Kaas en uienstokbrood, yum!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roggebrood met katenspek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker vers afgebakken ciabatta!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allemaal goed.
maar probeer eens gewoon vers witbrood met een dikke laag boter en daar wat maggi overheen...
dopen in de soep...... heerlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ciabatta of stokbrood met echte schapenfeta en zwarte peper uit de molen onder de grill.