Waar kan ik vuurvreters van Topking kopen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het begint nu wel zo langzamerhand te lijken alsof iedereen me negeert.
Hallo!? antwoord?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
itsme
13 jaar geleden
Geen idee waar je het over hebt. Dus krijg je van mij geen antwoord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAAROM BEANTWOORD JE DAN TOG DEZE VRAAG
jc54
13 jaar geleden
Heb er een gevonden in Middelburg. Is dat goed? of Liever een andere regio? http://www.vandoornhoreca.nl/food/aardappelprodukten-snacks/snacks.html?order=price&dir=asc&limit=10&mode=grid
itsme
13 jaar geleden
Dat was geen antwoord maar een reactie. En je hoeft niet zo te schreeuwen, ik ben niet doof. Zelfs niet OostIndisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom denk je dat iedereen je negeert? Het kan toch dat gewoon niemand hier het antwoord op weet?
jc54
13 jaar geleden
Of informeer eens bij de fabrikant zelf. zie hieronder. http://www.topking.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=16&lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ itsme, zie je wel dat je beantwoord
itsme
13 jaar geleden
@ 8med, zie je wel dat het bij de reacties staat?
itsme
13 jaar geleden
Maar je hebt wel de zekerheid dat ik je niet negeer.
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt binnen 4 minuten nog geen antwoord en gelijk vat je het op dat de hele wereld je negeert?
Ik denk dat je een beetje overdrijft. Niet iedereen zit dag en nacht achter de pc, constant op F5 te drukken op de site van goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfff nou nou.... over vuur gesproken, heetgebakend zeker?? Als mensen het antwoord weten zullen ze dat zeker zeggen, alhoewel... na deze reacties....
ik weet het in elk geval niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je plaatst een bericht rond tien uur 's avonds, en na vier hele minuten begin je al te miepen dat iedereen je negeert? Hallo, sommigen van ons hebben een leven! Toen jij deze vraag stelde zat ik in de locale Ierse pub, en al was ik thuis geweest, dan nog heb ik nooit gehoord van vuurvreters van topking. En googlen kun je vast zelf ook wel. We zijn je hondjes niet!

Antwoorden (2)

Ik heb wel een paar adressen gevonden, zie reacties.
jc54
13 jaar geleden
Dat was niet zo moeilijk he?

http://www.topking.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=21&Itemid=26&lang=nl