weet iemand of het schortje nog gebruikt wordt ???

Het schort uit vroeger tijden voor vele doeleinden....

13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m'n schoonzus draagt nog elke dag een schort, en m'n man draagt een schort als hij kookt

Het beste antwoord

Jazeker. In vele keukens hangt nog altijd een schort.
Bovendien kun je ze overal kopen: Hema, Blokkert, noem maar op.

Kortom: De schort is nog altijd een alledaags hulpmiddel om vlekken op je kleding te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zie bejaarde mensen nog wel eens heel de dag lopen met een schortje. Jongeren dragen geen schort meer, behalve bij het koken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ja hoor.. het kookschortje gebruik ik nog steeds..
zonde van de kleren die onder de spatten komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral als je iets bakt en het spettert, is een schort handig. En in feite hebben chirurgen ook schorten aan en nog wel meer beroepsgroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angelina675
13 jaar geleden
dus ze zijn nog steeds te koop Hannes ??
Ja, ik heb er twee:
Een voor in de keuken en een voor in het mozaiekatelier.
Want daar werk ik vaak met vieze dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angelina675
13 jaar geleden
Leuk....maak jij mozaiek ????
Bij het koken draag ik soms nog een schort.
En een vriendin van mij is een visagiste, en die heeft een speciaal schort voor tijdens haar werk, met allemaal vakjes voor haar penselen.
13 jaar geleden
Ik heb wel een schort, maar gebruik hem alleen voor frituren. (dat doe ik in een open pan dus dat spettert)