Als opvolger op vraag van Tjoeke: Waar kan ik verse Naga Jolokia Pepers kopen?

Ik heb een weddenschap openstaan over wie het pittigste gerecht van de ander kan wegwerken en de ander zijn ego is onovertroffen en het is tijd voor een lesje.

De Naga Jolokia Peper ook wel bekend als als de King Cobra Chili of Ghost pepper is de meest pittige ter wereld...

Maar ik weet niet waar ik hem kan kopen

Even voor de duidelijkheid, mijn "tegenstander" gaat hem eten, niet puur... nee sambal stijl....

Hij zegt dat hij het aankan, ik niet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik heb wel een link gevonden.(zie bron)
anders kan je ook nog de haagse markt proberen de kans dat je daar slaagt lijkt me wel groot gezien de naga jolokia peper uit india afkomstig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://ghostpeppers.com/

Deze heb ik gevonden, en het is volgens mij een van de weinige plekken waar je hem kunt kopen. Hem eten is echter geen sinecure; ik denk toch dat je beter voor een veiligere kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even wat rondgespeurd op internet en ik ben er in ieder geval achter gekomen dat deze peper ook bekend staat onder de naam Bhut Jolokia.

Deze is in gedroogde vorm en als zaadje te krijgen op onderstaande link.

Overigens zijn er meer mensen die die peper hebben uitgeprobeerd (zie youtubefilmpje in de 2e link)