Bij welke winkels kun je australian chocolade kopen?

Een tijdje geleden kregen we die van de klm, omdat de vlucht niet doorging vanwege de aswolk. We vonden de chocola heel erg lekker, maar ik heb het nog niet in een winkel gezien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K

Het beste antwoord

zoals vele al aangeven bij de australian winkels zelf zitten b.v. op alle grote stations in nl in utrecht zitten er drie winkels of zo
maar ook bij sommige vestigingen van de albert hein kan je deze chocolade kopen
ze zijn trouwens echt heel lekker
en dat ijs is ook super hun kracht de tempratuur van het ijs licht een graad of 6-7- hoger dan normaal gehanteerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ga deze week nog kijken bij de appie! Daar zitten er wel meerdere van in de buurt. En inderdaad heel erg lekker! Het ijs nog nooit geproefd.

Andere antwoorden (5)

Zie het link voor de Australian winkels:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen maar in die winkels? Zou jammer zijn, er is geen winkel in de buurt. Maar thanx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://webshop2.australianhomemade.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Superscript, dank je!
Laat me mijn zesde zintuig in werking stellen....
ik heb beelden van een Australian shop binnen gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ben jij goed joh!
kan je ook de openingstijden lezen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee dankje!
nee sorry, ik kan niet lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, of je leest eerst wat ik nog meer heb geschreven: die winkel zit niet bij mij in de buurt. Ik hoop dat er ook andere winkels zijn die het verkopen.
http://www.chocolateriemartinez-candela.nl/
http://www.chocoladepakketten.nl/feestdagen-bestellen-bezorgen-1.html
http://www.australianhomemade.com/chocolates_nl.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard bij de winkels van Australien zelf, maar ik zag ze van de week toevallig bij de gezondheidswinkel liggen. Uiteraard niet los te verkrijgen, maar in pakjes en doosjes. Erg lekker zijn die he. Dus misschien even op zoek naar een gezondheidswinkel bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar dagen geleden vroeg iemand op dit forum om een leuke naam voor haar nieuwe chocoladewinkel.
Stuur haar een mailtje en wie weet heeft ze het voor je.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die iemand was trouwens Baileyisme