Zit met 3 kilo gesneden groente (ratatouille) > hoe te bewaren?

Kan het niet nu eten en heb ook geen diepvries....... zo snel mogelijk mensen uitnodigen om het op te komen maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Warm het op in de oven met een beetje mayonaise en mosterd, en wacht tot de groentje een beetje bruin en knapperig word, daarna ga je op straat bakjes verkopen, heb ik ook wel is gedaan omdat ik te veel over had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maak een theedoek vochtig en bedek de groeten met de theedoek, zo houd je het ca. 2-3 dagen goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er ratatouille van. Dit kun je veel langer bewaren. Zeker als je er een laagje olijfolie over doet.

Voor twee dagen kun je het in een plastic zak waar het lucht goed uit is, bewaren in de groentela.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een (steriele) wekfles op azijn is groente enige maanden - koel- houdbaar. Natuurlijk kan je het ook wat opfruiten met pepertjes en wat olijfolie o.i.d. enzo. Op het moment dat je het weer wilt gebruiken spoel je de azijn uit de portie. Let op dat als je er een deel uithaalt je dat met een schone lepel/vork doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salade in de koelkast met flink wat zure dressing (azijn) blijft nog dagenlang goed, ik denk door dat zure. Het wordt wel zacht natuurlijk, maar verder prima te eten.