Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit met 3 kilo gesneden groente (ratatouille) > hoe te bewaren?

Kan het niet nu eten en heb ook geen diepvries....... zo snel mogelijk mensen uitnodigen om het op te komen maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Warm het op in de oven met een beetje mayonaise en mosterd, en wacht tot de groentje een beetje bruin en knapperig word, daarna ga je op straat bakjes verkopen, heb ik ook wel is gedaan omdat ik te veel over had.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maak een theedoek vochtig en bedek de groeten met de theedoek, zo houd je het ca. 2-3 dagen goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er ratatouille van. Dit kun je veel langer bewaren. Zeker als je er een laagje olijfolie over doet.

Voor twee dagen kun je het in een plastic zak waar het lucht goed uit is, bewaren in de groentela.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een (steriele) wekfles op azijn is groente enige maanden - koel- houdbaar. Natuurlijk kan je het ook wat opfruiten met pepertjes en wat olijfolie o.i.d. enzo. Op het moment dat je het weer wilt gebruiken spoel je de azijn uit de portie. Let op dat als je er een deel uithaalt je dat met een schone lepel/vork doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salade in de koelkast met flink wat zure dressing (azijn) blijft nog dagenlang goed, ik denk door dat zure. Het wordt wel zacht natuurlijk, maar verder prima te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding