Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ah Bonuskaart nodig voor Hamsterweken?

Weet iemand of je perse een bonuskaart nodig hebt om recht te krijgen op de korting?
Of heb je ook recht op de korting zonder kaart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Volgens de algemene voorwaarden wel. Zie: http://www.ah.nl/bonus/aanbiedingen.jsp?show=colofon

Tenminste, als ze met van/voor aanbiedingen de hamsterweken aanbieden bedoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hamsterweken zijn inmiddels voorbij. Om bonuskorting te krijgen op de producten uit het krantje is een bonuskaart nodig. Maar in de meeste AH-winkels is het geen probleem als je niet zo'n kaart hebt, daar hebben ze bij de kassa een apart scankaartje voor. Of anders kan je het te leen vragen van de persoon die achter je in de rij voor de kassa staat. De keren dat ik dat meemaakte was men daar altijd toe bereid.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Nee, volgens mij niet, ik heb 2 weken geleden kaas gehaald die toen tijdens de hamsterweken 2 halen 1 betalen was, en ik kreeg de helft van de prijs terug terwijl ik geen bonuskaart heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof wel dat een bonuskaart nodig is, maar deze hebben ze bij de kassa liggen.
Dat is voor het geval je je bonuskaart bent vergeten.
Zo kun je dus als je de kassiere kief aankijkt toch de korting krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die heb je nodig. Zonder bonuskaart haalt de kassa de korting er niet vanaf. Wel is het zo dat veel Albert Heijn winkels, waaronder de onze, ook korting geven aan mensen zonder een bonuskaart. Wij hebben zelf een bonuskaartnummer die de kassiers invoeren op het moment dat iemand geen bonuskaart heeft. Dit verschilt natuurlijk per filiaal.

Als je de volgende keer boodschappen doet zeg je gewoon dat je geen bonuskaart hebt. Wij gebruiken een nummer voor mensen zonder bonuskaart, niet alleen in ons filiaal maar ook andere filialen. Grote kans dat de kassier dit nummer kent of op een briefje heeft staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding