in welk brood zit de minste koolhydraten?

Ik zoek dus koolhydraatarm brood, maar er zijn zoveel verschillende! In welk brood zitten de minste koolhydraten per snee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Brood van bakker Klootwijk heeft weinig koolhydraten.
Dit nieuwe koolhydraatarm brood bevat 60% minder koolhydraten dan normaal tarwebrood: een sneetje van ca. 35 gram heeft 5,5 gram koolhydraten, een normale tarweboterham bevat gem. 15,8 gram*. Het brood is sinds 13 september 2010 bij de meeste landelijke supermarkten verkrijgbaar.
Anders misschien zelf bakken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Speltbrood!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Albert Hein hebben ze het in het assortiment zitten, en op bestelling kun je het ook bij de bakker krijgen.
Succes.. het brood proeft wel anders.