Zijn er in Nederland nog Reese Sticks te krijgen?

Op het moment van schrijven begin ik last te krijgen van een 'sugar-dip' op het werk, en zat me net te bedenken dat ik deze chocolaatjes een aantal jaar geleden wel heel lekker vond.
Ik zal waarschijnlijk wel weer tot de minderheid behoren, want inmiddels zie ik deze zoetigheden nergens meer. Althans niet in het noorden van het land.
Iemand enig idee waar ik ze nog kan vinden, behalve tijdens een vakantie buiten Nederland natuurlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In Nederland niet maar hier kan je ze wel bestellen: http://www.hersheys.com/reeses/products/detail.asp?name=reesesticks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze in elk geval nog online bestellen bij een Nederlandse onlineshop:
http://www.usfoodz.nl/snacks-snoepgoed?manufacturer=134
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx ALS, ga gelijk ff kijken..ik wist niet dat die winkels er ook in deze versie waren. Ik dacht alleen maar voor de nederlandse producten richting de usa...
Probeer eens Snickers als alternatief. Misscien moet je je afvragen of je een door suiker veroorzaakte sugar-dip wel met zoetigheid moet bestrijden. Ik ken ze niet maar die Reese Sticks lijken me wel erg lekker, gebiedt de eerlijkheid me te zeggen. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord, Keesvi! Geloof me, als je die combi met (zoute) pindakaas en chocolade hebt geprobeerd, dan is Snickers geen alternatief meer. :)