In de diepvries is je shoarma met een lekkere smaak nog zeker 2 maanden houdbaar.

Ook na 6 maanden is je shoarma nog goed eetbaar (mits je 'em goed doorbakt), maar de smaak zal achteruit gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor de smaak is het beter om het niet meer als een paar dagen te laten zijn. Als je het invriest gaat er sowieso smaak verloren maar consumeer het zeg binnen 4 weken dan valt het nog wel mee.