Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er ook geitenkomijnenkaas

ik ben gek op komijnenkaas, maar mag geen kaas eten van koeienmelk, wel van geit of schaap

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

uiteraard bestaat die.
verkrijgbaar bij de betere kaasspecialzaak dus niet bij de standaard kaasboertjes in winkelcentra.
En in het openluchtmuseum in arnhem bij de stoomzuivelfabriek Freia, deze heeft diverse kazen.(absolute aanrader)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb het nog nooit gezien, maar misschien is het een goed idee om eens naar een geitenboerderij te gaan waar ze zelf kaas maken met dit voorstel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is wel geitenkaas met kruiden en/of honing, zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAAAAAAAAAA,haaaaaaaaaaaaa, je hebt gelijk, maar het bestaat wel. ;)"
Het bestaat maar moet je daarvoor bij een echte geitenboerderij zijn die zelf kaas maken. zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kopen iedere week geitenkaas,maar hebben deze variant nog nooit gezien, ondanks het feit dat onze kaasboer zeer ruim gesorteerd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, ik geloof van het merk Bastiaansen, maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat het te koop is op de biologische markt op zaterdag in Enschede.
Heerlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding