bestaat er ook geitenkomijnenkaas

ik ben gek op komijnenkaas, maar mag geen kaas eten van koeienmelk, wel van geit of schaap

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

uiteraard bestaat die. verkrijgbaar bij de betere kaasspecialzaak dus niet bij de standaard kaasboertjes in winkelcentra. En in het openluchtmuseum in arnhem bij de stoomzuivelfabriek Freia, deze heeft diverse kazen.(absolute aanrader)

Bronnen:
http://www.openluchtmuseum.nl/index.php?pi...

Ik heb het nog nooit gezien, maar misschien is het een goed idee om eens naar een geitenboerderij te gaan waar ze zelf kaas maken met dit voorstel. Toegevoegd na 2 minuten: Er is wel geitenkaas met kruiden en/of honing, zie bron

Het bestaat maar moet je daarvoor bij een echte geitenboerderij zijn die zelf kaas maken. zie link.

Wij kopen iedere week geitenkaas,maar hebben deze variant nog nooit gezien, ondanks het feit dat onze kaasboer zeer ruim gesorteerd is.

Jazeker, ik geloof van het merk Bastiaansen, maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat het te koop is op de biologische markt op zaterdag in Enschede. Heerlijk!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100