bestaat er ook geitenkomijnenkaas

ik ben gek op komijnenkaas, maar mag geen kaas eten van koeienmelk, wel van geit of schaap

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

uiteraard bestaat die.
verkrijgbaar bij de betere kaasspecialzaak dus niet bij de standaard kaasboertjes in winkelcentra.
En in het openluchtmuseum in arnhem bij de stoomzuivelfabriek Freia, deze heeft diverse kazen.(absolute aanrader)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb het nog nooit gezien, maar misschien is het een goed idee om eens naar een geitenboerderij te gaan waar ze zelf kaas maken met dit voorstel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er is wel geitenkaas met kruiden en/of honing, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAAAAAAAAAA,haaaaaaaaaaaaa, je hebt gelijk, maar het bestaat wel. ;)"
Het bestaat maar moet je daarvoor bij een echte geitenboerderij zijn die zelf kaas maken. zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kopen iedere week geitenkaas,maar hebben deze variant nog nooit gezien, ondanks het feit dat onze kaasboer zeer ruim gesorteerd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, ik geloof van het merk Bastiaansen, maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat het te koop is op de biologische markt op zaterdag in Enschede.
Heerlijk!