Geen persoonlijke ervaring maar ik heb er wel een mening over. Dit werkt absoluut, al is het alleen al door het enthousiasme van de persoonlijke begeleiders. Zolang die begeleiding duurt. En wat ga je daarna doen? Het spijt me voor je, maar dit is op de wat langere termijn niet vol te houden waardoor je een regelmatig terugkerende klant wordt van New Fysic.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik vind dat ik dat moet uitleggen. Vetarm en koolhydraatarm gaan al wat moeilijk samen. Het is het één of het ander. Eiwitrijk is New Fysic ook al niet waardoor het akelig neigt naar een crash-dieet. Je zet daarmee je stofwisseling op een laag pitje waardoor elke ingenomen calorie die niet meteen als brandstof nodig is als vet wordt opgeslagen. Die vetopslag valt wel mee zolang je zo'n calorie-arm dieet volhoudt maar vroeger of laten zul je weer gewoner moeten gaan eten. En dan gaat het geheid mis, omdat je lichaam inmiddels gewend is om op een laag pitje te draaien en calorieën zoveel mogelijk vet op te slaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
'als vet op te slaan'