weet iemand het e mail adres van duyvis?

heb laatst pinda's gekocht waarvan zeker de helft ieniemienie pinda's waren,dus wil nu even een klacht indienen maar kan geen e mail adres vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

geen email, maar antwoordnummer 2460, 3600 VB maarsen

tel 0800 24424422
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer het gewoon eens met info@duyvis.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duyvis valt onder Pepsico Benelux. Zie de bron voor de contactgegevens. Overigens ook niet een emailadres maar een adres en telefoonnummer. Even bellen dus om je klacht in te dienen! Ze zullen het beleid hebben om klachten telefonisch af te handelen in plaats van via email.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat niet op de site, dus bellen maar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik zag later dat een vergelijkbaar antwoord al gegeven was. Dus moet het wel juist zijn. Ha, ha.