Kamertemperatuur is lekkerder, wel koud bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Binnen bij de borrel maakt dat niet zo uit
Beide kan ik zelf vind op kamer temparatuur lekkerder
13 jaar geleden
Op kamer temperatuur vind ik het beste omdat de echte haringsmaak dan het beste te proeven is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bewaren in de koelkast en ca. een half uurtje van tevoren eruithalen, dan smaken ze heerlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een kwestie van 'smaak' denk ik. Op kamertemperatuur vind ik haring er glazig uitzien en ook snel tranig smaken. Ik persoonlijk prefereer de zoute haring uit de koelkast om in je mond op temperatuur te laten komen. Héérlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
helemaal mee eens +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je het nog lekkerder vertellen, zit gewoon te kwijlen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt het zo gezellig ;-)
Smaken verschillen. Ik vind koude haring maar niet ijskoud het lekkerst. Geen ui en met een wel ijskoud glaasje Corenwijn ernaast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een uurtje uit de koelkast zijn ze het lekkerst.

Heerlijk met een grote fles bier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ze koud uit de koelkast haalt en in de keuken in stukjes snijd en op een bordje legt, zijn ze tegen de tijd dat ze binnen op tafel staan al bijna op kamertemperatuur.