Waarom is beef jerky zo duur?

Waar is beef jerky zo duur? Je betaalt bijna 3 euro voor 50 gram vlees.

Toegevoegd na 24 seconden:
http://www.beefjerkys.nl/BJwebshop.htm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Omdat het helemaal uit de USA geïmporteerd wordt.
In Amerika zelf is het heel erg goedkoop.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vandaag voor het eerst gekocht bij ah.. ik vind het niet te vreten.. en er zit nog veel kcal in ook!

Andere antwoorden (2)

Omdat het pas 50 gram is nádat het gedroogd is. Er is veel meer dan 50 gram vlees nodig om 50 gram beef jerky te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duur vlees, importeren en je hebt meer nodig

"Voor 100 gram Beef Jerky gebruiken wij 350 gram biefstuk van superieure kwaliteit."