Waar kan ik een grote zak gedroogde sojabonen kopen? (zoals voor diervoeders, die zijn wellicht het goedkoopst?)

Ik ben vegetariër en verorber dan ook heel veel sojaproducten. Die zijn doorgaans niet zo goedkoop, terwijl sojabonen nochtans niet zo duur hoeven te zijn. Ze worden bijvoorbeeld in grote hoeveelheden verwerkt in dierenvoeders, dus ze moeten in te kopen zijn aan een heel lage prijs dacht ik zo. Mijn bedoeling is om er dan dagelijks een beetje van te verpulveren in de koffiemolen en ze daarna te koken om sojamelk van te maken of te verwerken in lekkere veggieburgers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd, de pakken sojabonen van de natuurwinkel zijn best aan de prijs. Ik begrijp niet dat ze niet in een normale supermarkt te krijgen zijn want ze zijn heel lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, na een paar dagen nog steeds niet een echt goed antwoord..

Antwoorden (3)

Waar te koop?
De meest ganbare soorten -kapucijners, witte en bruine bonen en linzen- zijn te koop in de supermarkt. Voor de meer bijzondere soorten moet u zijn bij de groentenspeciaalzaken, op de markt, bij de reformhandel, delicatessenzaken, Indisch-Chinese winkels, Surinaamse, Turkse of Marokkaanse winkels.

Ook online te koop?
De peulvruchten kunnen ook verzonden worden via de post. Bestellingen van peulvruchten kunnen geplaatst worden via onze online-winkel . Wilt u meer weten over het verzenden van produkten? Klik dan hier voor informatie over het online bestellen van produkten bij 'De gezonde Apotheker'. Voor vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar
info@degezondeapotheker.nl

Toegevoegd na 1 week:
In het papegaaienkweekcentrum waar ik werkte kwamen ze altijd toe in zakken van 20 kg. Je zou dus eens in een dierenspeciaalzaak/groothandel kunnen informeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Natuurvoedingwinkel kan je vast sojabonen kopen, maar overdrijf niet teveel. Andere bonen zijn ook goed. Zorg voor afwisseling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezondheids-kruidenwinkels...