Wie weet lekkere vegetarische gerechten voor bij een koude schotel?

Voor vanavond heb ik een koud buffet besteld, maar er waren geen mogelijkheid voor vegetarische gerechten. Ik wil zelf nog wat vegetarische gerechten erbij maken. Niet teveel want er zit maar 1 vegetarier bij. Wie weet een leuk gerechtje?
www.smulweb.nl kan ik zelf wel vinden, het gaat mij om recepten die eenvoudig zijn, snel te maken en die goed smaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas...véél te laat gezien.
Ik had diverse gerechten voor je gehad :(

Het beste antwoord

Als je vegetariër wel kaas eet, zou je een kaasplateautje bij de andere gerechten kunnen zetten - ook voor de niet-veggies lekker. Mozzarella-plakken afgewisseld met plakjes tomaat en blaadjes basilicum staat gezellig, beetje (goede) olijfolie en balsemico erover druppelden, en een pepermolentje ernaast zetten.
En een goed-gevulde gemengde salade, met mais en avocado, en alles wat er verder lekker knapperig is, zal ook voor iedereen lekker zijn.
En je zou ook een grote pan gazpacho bij het buffet kunnen zetten, met theeglazen oid. om het in te lepelen.

Vreemd, trouwens, dat ze geen enkel vegetarisch gerecht leveren - beetje achterhaald in deze tijd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb enkele van je tips toegepast en het was allemaal goed gelukt. Bedankt!

Andere antwoorden (2)

kijk maar eens op onderstaande link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij voorbeeld:
Diverse vegetarische wrap varianten
Paprika-appel-tomaat in vinaigrette
Pasta pesto rosso salade
Griekse fetakaas salade
Tomaat-bieslook salade
Mediteraanse aardappel salade
Pommedori tapenade & cupjes kruidenboter
Vers gebakken stokbrood in mand

Eet smakelijk!