Zijn er leuke hotels of b&b's in nederland die een groot veganistisch aanbod hebben op de menukaart?

Het liefst te vinden in Amsterdam, haarlem of Eindhoven.

ronron1212
9 maanden geleden
B&B is meestal alleen ontbijt
TurfGraver
9 maanden geleden
Bij vd Valk heb ik altijd keuze gehad.

Antwoorden (1)

In Amsterdam is de Bed & Breakfast van Ben en Sonia, getiteld FireJuice, te vinden en met openbaar vervoer vanaf het station in een half uur te bereiken. Het eten (ontbijt, biologische koffie en thee, dieetwensen mogelijk) is volledig vegan en de inrichting is ecologisch en duurzaam (maar mogelijk niet volledig vegan, omdat ze niet van verspilling houden).
Amadea
9 maanden geleden