Op de wiki van de Nederlandse Vereniging van Veganisme vind je heel veel producten. Deze wiki bevat informatie over wat veganisme is, welke producten veganistisch zijn, welke ingredienten wel of niet veganistisch zijn en nog veel meer.
Onderstaande producten linken allemaal naar producten die aan de eisen voldoen:
Voedsel
- Beschuit - Bier - Bladerdeeg - Bouillon - Brood - Broodbeleg - Chinees/Indisch - Crackers - Chips - Chocolade - Dessert - Dranken, alcoholisch - Dranken, niet-alcoholisch - Fastfood, pizza's en snacks - Gebak - Groenteproducten - Kaasvervangers - IJs - Koekjes - Margarines - Mayonaise - Melkvervangers - Honingvervangers - Ontbijt - Overigen - Pasta's - Proteïnepoeder - Room - Sinterklaas/Kerst - Sauzen en dipsausjes - Slagroom - Snoep - Soepen - Suiker - Toastjes - Toetjes - Visvervangers - Vleesvervangers - Wijn - Yoghurt

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij de vleesvervangers kijk je op http://wiki.veganisme.org/index.php/Vleesvervangers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onder andere schijfjes en sticks van linzen. Ik koop ze in de biowinkel.