Wie weet het antwoord....wat was was voor was was was ?

categorie eten & drinken

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

nectar

is

schone kleding Toegevoegd op 02-05-2009 23:11:41 Dit omdat vieze kleding al was is. Dus voordat het was was, was het schone kleding. Of het is gedragen kleding, als je was pas was noemt, als je het in de wasmand hebt geplaatst.

Vuile kleding, ik neem in tegenstelling tot iemand anders die aangaf dat het schone kleding was aan dat men geen schone kleding gaat wassen.

isch (oud Nederlands) Ik vraag me eigenlijk alleen af waarom deze vraag in de categorie eten & drinken gesteld is.

Honing....

Honing

Stuifmeel en nectar

Ongedragen kleding

Er zijn hierop 3 antwoorden: 1. Is 2. Schone kleding 3. Honing Volgens mij is dit een raadsel en hoort het niet in de categorie eten & drinken.

Drie gangbare en juiste mogelijkheden: 1. was was is 2. was was schone kleding, textiel, frisgewassen 3. was was iets bij-igs met honing of bloemen Nederlands woordspel in vraagvorm met verschillende antwoorden. Toegevoegd op 02-05-2009 23:45:12 Verwijder antwoord want Dounja was me voor.

honingraat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100