Wat kan ik nemen als ontbijt?

Ik eet de laatste tijd meestal brood, maar ben daar een beetje zat van. Eerder at ik vaak yoghurt met muesli. Ik wil niet teveel koolhydraten en suikers. Liefst ook fruit. Wil er niet te lang mee bezig zijn 's ochtends, dus geen pan of oven hoeven te gebruiken, magnetron is wel goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
itsme
13 jaar geleden
Gebakken peren uit de magnetron?

Antwoorden (14)

Flesje activia, slobber je zo naar binnen.
jc54
13 jaar geleden
saucijzenbroodjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem 'ns een banaan......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zelf gemaakte smoothy :)

Banaantjes, melk, appeltjes, ander fruit en mixen maar.

Je zou er zelf een beetje muesli of vezels bij kunnen doen.

En dan opdrinken. Is nog snel ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beschuit met aardbeien, heerlijk fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Havermoutpap. Zeer voedzaam en veel vezels!!

30 seconden in de magnetron en je bent klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bakje yoghurt of kwark met vers fruit erin. Of een fruitsalade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee eitjes. Kun je bakken met een plak bacon, ham of ontbijtspek. Gekookt kan natuurlijk ook. Als het een beetje meezit teer je erop tot aan de lunch zonder honger. Ik bedoel dus zonder brood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn van Lassie speciale magnetronbakjes met zilvervliesrijst in de supermarkt te koop.
1 minuut in de magnetron, daarna de rijst op een bord doen en mix er wat rozijntjes en gepelde walnoten door.
Verder nog wat stukjes appel of rauwe groente. Je kunt van alles verzinnen om er door te doen.

Makkelijk, gezond en snel klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cornflakes, fruitsalade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijstenpap met krenten.