waar kan ik papaya kopen? het is zo goed voor m,n darmen.

maar kan het nergens vinden!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papaya's zijn seizoensvruchten, dus waarschijnlijk kan je ze niet het hele jaar door krijgen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het echt zo goed voor je darmen? Hoezo?

Antwoorden (9)

Ligt gewoon bij Jumbo supermarkten in het schap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij alle zwarte Markten heb je ze in alle kleuren voor de laagste prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige supermarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste supermarkten (naar mijn weten A.H., C1000 en Dirk van den Broek). Overigens zijn ze verkrijgbaar bij de Turkse groenteboer en bij Oosterse/Surinaamse winkeltjes. In Amsterdam is bijvoorbeeld ook een Chinese groothandel (ook voor particulieren) in food en non-food. Die heeft echt "alles" in haar assortiment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt. en bij Albert Heijn. En in veel toko's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste (grote) supermarkten, bij de groenteboer met een redelijk assortiment en bij vrijwel elke ' toko' en uiteraard op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij alle goede supermarkten en de groentenboer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen bij de zwarte markten, zoals eerder werd geantwoord, maar ook bij de gewone markt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vooral op de markt. of de tropische winkel.
ligt ook een beetje aan waar je woont.
in steden waar veel medelanders wonen
kom je deze vrucht wat vaker tegen.

soms in de reguliere super. vraag ernaar.
misschien kunnen ze voor jou besteld worden.
de papaya is geen alledaagse vrucht.