Wat kan ik goed meenemen om te picknicken bv in een pretpark of naar zee? Al je ideeen zijn welkom.

Wil altijd graag lekkere dingen meenemen maar weet nooit zo goed wat en hoe ik het moet maken. Het blijft altijd maar bij een broodje en een zakje chips en om iedere keer te gaan eten in een restaurant is voor ons veel te duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

In de koeltas: gesneden meloen, ananas, schoongemaakte aardbeien, spuitbusje room, knoflookolijven, roma tomaatjes, bakje aardappelsalade, eiersalade, bietensalade stuk brie (evt rustique) gekookte eieren, schijfjes komkommer, radijsjes, bakje geschrapte bospeen worteltjes, kruidenboter, bakje tapenade en of pesto.
gewone (dichte tas) stokbrood, toast, rijstwafels. Zakje cashewnoten of walnoten.
Koeltas 2: sinaasappelsap, karnemelk, melk, water , wijn (rose`)en wat blikjes bier .
Eindeloos aan te vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

een lekkere koude salade maken met gerechten die iedereen in je gezin lust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou pannenkoeken kunnen bakken! Koud zijn die ook erg lekker! Je zou het beslag alvast kunnen zoeten met wat extra suiker of je zou juist voor kaneel kunnen kiezen. Een plakje kaas tussen de pannenkoeken vind ik zelf erg lekker.

De pannenkoeken kunnen jullie meenemen in aluminium of in een afsluitende diepvriesbak. Vergeet niet om wat servetjes mee te nemen; pannenkoeken zorgen voor vette handjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een lekkere koude pastasalade, doe het in een tupperwarebak. Neem plastic bekertjes en wegwerpvorkjes mee. Iedereen een beetje pasta in een bekertje. Heerlijk!!

Pastarecpten:
http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=pastasalade

Toegevoegd na 2 minuten:
Kinderen vinden de ouderwetse macaroni met ham en kaas ook heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gebak meenemen, dat bak je zelf of koop je voor weinig in de supermarkt.
Of maak zelf een hartige (groente)taart, een quiche, dit is koud ook heerlijk en makkelijk mee te nemen.
Een pasta salade is ook erg lekker en vult goed.
Ook kan je bij een turkse winkel dolmades kopen, gevulde druivenbladeren. Makkelijk te eten en als je er van houdt erg lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij rijden smorgens altijd even bij de supermarkt of bakker aan voor verse croissants en lekkere broodjes.
je kan een koeltas meenemen met wat voorgesneden kaas of vlees,
13 jaar geleden
je kan ook een pastasla meenemen, fruit zoals appel, peer, ...gedroogd fruit bijvoorbeeld bananenchips; zo'n broodstokjes met kaas, een groentenmengeling van rauwe worteljes ,radijsjes, komkommer,... een aardappelsalade misschien, stokbrood, vlees dat goed houd zoals salami, kaas,...je kan sates maken met kaas en fruit bijvoorbeeld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem party knakworstjes mee .
Zijn koud ook heel erg lekker .
En een stokbrood met een bakje eiersalade .of een andere salade erbij .
En plakjes komkommer .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevulde wraps in alufolie:
wrap insmeren met kruiden roomkaas
blaadje ijsberg sla
kaas, ham, reepje paprika erop
dichtrollen in 2 of 3 stukken snijden en in alu folie bewaren.

Je kunt dit uit het handje eten en geeft geen geklieder.