Hoe kan je gekoelde drank gekoeld houden in je wagen als je geen frigobox meeneemt?

koffer sneller warm dan op de grond van de achterbak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (4)

De betreffende drank een dag van te voren in de vriezer leggen en dan ingepakt in aluminium folie in een plasticzak uit de zon meenemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het inpakken in kranten bijvoorbeeld of er zilverpapier omheen doen. Maar dan is een koelboxje een stuk makkelijker.
Ook kan je een een fles water invriezen en deze naast je drankjes leggen als koel element, dan blijven ze lang koel en deze zal in je achterbak niet zo heel snel ontdooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een thermoskan houdt dranken niet alleen langdurig warm, je kunt er ook gekoelde dranken in bewaren. Ideaal! Ze kunnen overal liggen waar je maar plek hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de koelkast meenemen en dan inwikkelen in een goed vochtige doek. door verdamping van het vocht blijft de drank langer koel. Maar een andere tip is als je water mee wil nemen vul een plastic fles half met water vries dit in en vul de rest aan als je weg gaat wikkel hem in een doek en dat blijft lang koud en als het water ontdooit kan je het ook drinken.