Bestaat de grote Colafles waar je uit word geschoten door lucht echt uit de reclame van Coca-Cola Zero?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is geweldig!! Vroeg ik me inderdaad ook al af haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het wel maar weet niet zeker :p

Het beste antwoord

Ja deze bestaat. het werd gefilmd in Koala Adventure Island in de Whitsundays.

kijk deze link:

http://my247.com.au/gold-coast/Wet-n-Wild/whats-on/CocaCola-Bottle-Blast.174813

"coca-cola bottle blast
Finished
Bookings & Enquiries: contact Wet 'n' Wild
This event has now passed
Reach soaring heights at The Coca-Cola Bottle Blast at Wet ‘n’ Wild on 28 and 28 December! An inflatable structure that spans three heights and challenges, this free event will allow you to jump, duck and dive your way through three heart-racing activities: Spring 'n Bump, Trapeze Air and Jump 'n Dunk. Summer tunes will spin and you won’t go away empty handed with free prize giveaways. This event is free once people are inside Wet ‘N Wild."

Toegevoegd na 5 minuten:
even de vertaling (google vertaler met wat aanpassingen van mezelf):

Bereik stijgende hoogtes bij The Coca-Cola Bottle Blast in Wet 'n' Wild op 28 en 28 december! Een opblaasbare structuur die drie hoogtes en uitdagingen omvat, op dit gratis evenement kun je springen, duik jezelf een weg door de drie hart-race activiteiten: Lente 'n Bump, Trapeze Air en Jump' n Dunk. Zomer liedjes worden gedraait en je gaat niet zonder lege handen naar huis, namelijk met giveaways. Dit evenement is gratis zodra mensen in Wet 'n Wild zijn.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Haha, zo juist kwam bij mij dezelfde vraag op. Denk het niet, onbeschermd (ogen) in dat ding, kan echt niet. En daarnaast lijkt me de hoogte om in het water te jumpen wat aan de (erg) hoge kant. Maar eerlijk is eerlijk, leuke reclame!