Hoe is de smaak en kwaliteit van Douwe Egberts Nespresso cups t.o.v. de originele?

Douwe Egberts verkoopt sinds kort cups voor Nespresso koffie apparaten. Hoe verhouden deze cups zich ten opzichte van de Nespresso cups?

13 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb thuis al jaren zo een Nespresso apparaat met de "oude" cups. Deze week heb ik op een kantoor gewerkt waar ze die nieuwe hebben, ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil proef. Is ook heerlijke koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Nespresso op kantoor, sjiek hoor...+
Ze smaken bijna als een gewone kop filterkoffie, best lekker, maar niet ze speciaal als de originele Nespresso cups.
In verhouding zijn ze dus hartstikke duur voor een kop koffie met een normale smaak..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Dank je. Eigenwijs als ik ben ga ik toch een doosje halen. De DE winkel is veel dichterbij dan de Bijenkorf, maar ik koop na jouw antwoord iets voorzichtiger in. +