Is het aan te raden om thé van basilicum 's avonds te drinken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Als jij dat lekker vind, zie ik geen probleem

Het beste antwoord

Aan te raden waarvoor? 's Avonds een kopje thee is altijd lekker. Een paar lekkere paaseitjes er bij en klaar is je verwenmomentje.
Als je denkt dat je er beter van slaapt of gezonder van wordt: het is maar een kruidensapje; van spaghetti met veel pesto (bestaat voor een groot deel uit basilicum) val je ook niet acuut in slaap en je wordt er ook niet acuut gezonder van. Dus verwacht geen miraculeuze effecten.