waarom werd mijn melk zo raar?

ik deed net een kommetje melk in de magnetron, om er pap van te maken. maar toen ik het er uit haalde leek het wel yoghurt met een hele laag water er op. hoe komt dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Hondsdagen zijn wat eerder dan normaal begonnen, door het warme weer. Tijdens de hondsdagen is het beter onderstaande etensdagen te vermijden: - vlug bederfbare producten zoals vleeswaren,voorbereide salades allerhande, traiteurproducten (tenzij ze zeer vers voorbereid werden en onmiddellijk worden opgegeten), - charcuterie met uitzondering van gebakken of gedroogde charcuterie, - MELK, boter en verse kazen, melkdesserten, gebak dat niet onmiddellijk wordt opgegeten en alle andere melkproducten die onder een temperatuur van 8 °C moeten bewaard worden. Wat zijn Hondsdagen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondsdagen

De melk is zuur geworden. Weggooien en opnieuw beginnen lijkt me het beste.

even de houdbaarheidsdatum kijken op het pak vaak met warm weer word melk eerder zuur ook als het pak bol staat in de winkel niet pakken deze is zuur

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100