Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn pan met anti aanbaklaag opnieuw gebruiken nadat ik vlam in de pan heb gehad?

Toegevoegd na 1 week:
De eerste keer heeft er in de pan een plastic spatel gestaan die ik daarna weg moest gooien.
Met dezelfde pan een week later: olie ingedaan, opgewarmd en snel vlam in de pan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou het niet riskeren. Weggooien die pan. Voor een second opinion:Tefal bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja misschien zijn er de meningen over verdeeld maar ik heb zo vaak de vlam in mijn anti aanbaklaagpan ik gebruik hem nog steeds
het word een ander verhaal als je de pan verkeerd om op het vuur hebt geplaatst dan krijgt deze direct vuur op de laag
maar doordat er voedsel in zat en je er de vlam in krijgt kan er weinig schadelijks gebeuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe krijg je elke keer de vlam in de pan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door dat wij veel wijn toevoegen bij het eten en als je dan met je pan husselt
en mijn gasstel heeft een hele grote pit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe jij enge dingen zeg!
Ja hoor, als de teflon-laag er nog steeds glad uitziet en aanvoelt kan het gerust.
Ik flambeer wel eens een gerecht in een tefal-pan en daar ken het laagje prima tegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding