Waar vindt je een goede kom waar je een wokmaaltijd in kunt doen?

En dan lekker met stokjes oppeuzelen. Dus een diep bord is niet goed hiervoor. Het moet dan echt een kom zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het ook eens bij Blokker, Marskramer proberen.

Anders de Bijenkorf en V & D die hebben ook van allerlei producten m.b.t. koken en keuken.

En er zijn natuurlijk ook speciaalzaken zoals kookwinkels.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

xenos heeft hier vaak speciale kommetjes/bakjes voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En anders een goed gesorteerde toko?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de vierdehands winkel. Daar hebben ze een zee van borden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de mijne van de Ikea.
Liggen lekker in de hand en je kan er een goede maaltijd in kwijt.
Gebuik ze haast voor alles, van ontbijt tot het serveren van chips

Alleen mooi is anders, zijn plain white.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik denk dat het een voorloper van dit schaaltje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf meer praktisch. Dus mode doet me niet veel.
Kan je een afbeelding vinden, of een link?
Volgens mij moet je zoiets inderdaad wel kunnen vinden bij de Xenos, die hebben de laatste tijd ook van die vierkante schalen (serviezen) in diverse maten die je hier prima voor kunt gebruiken.
Zoiets zul je ook wel bij de Blokker of Marskramer of dergelijke kunnen vinden.
Of grote soepkommen zonder oren.

Kijk ook eens bij Bowls & Dishes of de Chinese Winkel